2013. január 5., szombat

Olang Dobbiaco túrabakancs


Olang Dobbiaco

Négy éve vásároltam a bakancsot, Veszprémben
25 000 Forintért, akkor és most is jó áron szerintem. A vastag és masszív bőr és a magas szár jól megfogja a bokát és az egész lábfejet. A felpattanó kövek és kavicsok ellen is remekül véd. Bár azért egy kamásli beszerzését ajánlom hozzá. Koptattam én mindenhol erdei terepen, sziklákon és aszfalton is egyaránt.
 



A talp Skywalk névre hallgat, ez négy év alatt nagyon elkopott az elülső részen szinte kilyukadt. Minél jobban kopott annál kevésbé fogta fel a rezgéseket és emiatt egyre hamarabb megfájdult a lában, legfőképp a sarkam.
Ez egyértelműen leginkább kemény felületeken volt érezhető.
Az oldalán lévő Olantex felirat (Goretexre való utalás  legalábbis gondolom ) jelzi a lélegző membránt . A beizzadással befülledéssel sosem volt gondom, túrazoknival pláne. A nedvességet jól elvezeti, egész napos túrázás után sincs kellemetlen nedvesség érzetem.

A legnagyobb gáz a cipőfűzővel volt ami pár hónap után elszakadt így ki kellet cserélni. 

A vízállóságra nem lehet panaszom,  a Szlovák paradicsomban a Hernád áttörésnél  bokáig gázoltam a vízben de ez meg se kottyant neki. Csak akkor ázik be ha felülről bele ömlik a víz.


Ár érték arányban szerintem remek, csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése